ניקוי ספה וייבוש

ספה היא אחד הרהיטים הנפוצים ביותר במשק הבית. זה המקום שבו אנחנו נרגעים אחרי יום ארוך, צופים בבינג'ים בתכניות הטלוויזיה האהובות עלינו ומבלים זמן איכות עם יקירינו. עם זאת, עם שימוש תכוף מגיעה הצטברות של לכלוך, אבק ונוזלים שנשפכים, מה שעלול להוביל לשורה של בעיות אם נשארים ללא ניקיון. בכתבה זו נחקור את החשיבות של ניקוי ספות ואת היתרונות של ניקוי וייבוש הספה מיד במקום.

חשיבות ניקוי ספות וייבוש במקום:

1. בריאות והיגיינה

ספה מלוכלכת יכולה להיות כר גידול לחיידקים, בקטריות ואלרגנים. קרדית האבק, קשקשים של חיות מחמד ומזהמים אחרים יכולים להצטבר על הספה שלך עם הזמן. חשיפה למזהמים אלו עלולה להוביל לבעיות בדרכי הנשימה, אלרגיות וגירוי בעור. ניקוי הספה שלך בצורה מקצועית יכול לעזור לחסל את הסכנות הבריאותיות הללו ולשמור על היגיינת הבית שלך והנמצאים בו. ניקיון ספה מקצועי הוא עמוק ויסודי ויתרום לבריאות והיגיינת הסלון באופן משמעותי, להבדיל מניקיון לבד אשר לא יניב את אותן התוצאות.

2. מאריך את חיי הספה שלך

ניקוי קבוע יכול להאריך את חיי הספה שלך. לכלוך ואבק עלולים לגרום לבלאי בד הספה שלך, ולהוביל לשינוי צבע, דהייה ואפילו נזק. על ידי שמירה על ניקיון הספה, תוכל למנוע בעיות אלו ולהבטיח שהיא תחזיק מעמד זמן רב יותר. יתר מזאת, בלאי אשר נעשה ע"י קרעים בספה והתרופפות התפרים של ספות, בין אם בד או עור, עלול להיגרם מאבק ולגרום לנזקים וקרעים, כל זה ייחסך עם ניקיון יסודי ומקצועי.

3. משפר את המראה

ספה נקייה ומטופחת יכולה להוסיף לאסתטיקה של הבית שלכם. ספה מלוכלכת, לעומת זאת, יכולה לגרום לחלל המגורים שלכם להיראות לא מזמין ומשעמם. על ידי ניקוי ספה באופן מקצועי, עם מכונות וחומרים מותאמים לכל סוג בד או עור, תוכלו לשפר את המראה שלה וליצור אווירה מסבירת פנים בביתכם. דבר אשר יתרום לאנרגיות חיוביות בבית, אנגריות של ניקיון והתחדשות ולא של לכלוך.

4. מונע כתמים וריחות

נוזלים אשר נשפכים על הספה הם כמעט בלתי נמנעים, והן יכולות לקרות בכל עת. בין אם אירוח של משפחה או חברים, אשר יושבים על הספה ושותים בסלון, בין אם מדובר בפליטה של תינוק על הספה, או מכל סיבה שהיא, אי אפשר להימנע ב-100% מנוזלים שנשפכים על הספה. עם זאת, על ידי ניקוי הספה בצורה מקצועית, תוכלו למנוע את הכתמים ודהייה שלהם ביחד עם צבע הספה. ככל שתחכו לניקוי נוזל שנשפך, כך יהיה קשה יותר להסיר את הכתם.
נוזל שנשפך, אבק ולכלוך עלולים לגרום לריחות לא נעימים ולהישאר על הספה שלך. על ידי ניקוי של האזור תוכלו למנוע את התפתחות הריחות הללו ולשמור על ריח רענן של הבית.

5. ניקיון וייבוש חוסך זמן וכסף

ניקוי של נוזלים שנשפכים, לכלוך, אבק, או כל גורם אחר יכולים לחסוך לכם זמן וכסף בטווח הארוך. אם נשארים ללא השגחה, נוזלים עלולים לחלחל לתוך בד הספה ולגרום לנזק שעלול לדרוש תיקונים או החלפה יקרים. לסיכום, ניקוי הספה באופן מקצועי חיוני לבריאות, היגיינה ונוחות. חברת "כרישים בניקיון" אחראית לפיתוח טכנולוגיה חדשנית ומרעישה בתחום ניקיון הספות, אשר המציאה פטנט של ייבוש מיידי של הספה, מיד לאחר הניקיון. עד עכשיו, חברות ניקיון הספות "משביתות" לך את הספה למשל חצי או אפילו יממה שלמה, כי הספה צריכה להתייבש לאחר ניקיון המכונות באופן מקצועי ועמוק. "כרישים בניקיון" עושים לזה סוף! לא עוד המתנה ארוכת שעות, הייבוש במקום מקצר את ההמתנה ומאפשר לכם ליהנות מספה נקייה ויבשה בסמוך לניקיון עצמו, מבלי להמתין כ"כ הרבה. במחיר זהה לניקיון בלבד, אתם מקבלים גם ייבוש ספה ולכן מדובר על חיסכון משמעותי בזמן וכסף. אז, בפעם הבאה שתשפוך משהו על הספה שלך, אל תחכו; צרו קשר עם "כרישים בניקיון" אשר ידאגו לך לספה נקייה ויבשה, ריחנית ותשמרו על חיי הספה שלכם!

שביעות רצון מהמקצועיות שהצוות שלנו מספק לכם

הלקוחות ממליצים ואנחנו מרוצים

שביעות רצון מהמקצועיות שהצוות שלנו מספק לכם

בואו להכיר את השירות הטוב בארץ

אז אם גם אתם כבר ניסיתם הכול והספה שלכם דבקה בכתמים ונותרת עם המראה העכור והלא נעים שלה, פנו אלינו. אתם תגלו שירות מדהים ומיוחד של צוות מיומן ומקצועי. צוות שיעשה הכול על מנת שהספה שלכם תצא כמו חדשה ממש!

אתם יכולים להתרשם מהתמונות שלנו באתר כמו גם מחוות הדעת של הלקוחות שלנו ופשוט להיווכח באופן בלתי אמצעי מהספות 'לפני' ו'אחרי'. כי תמונה אחת שווה אלף מילים.

רוצים גם אתם לחדש את הספה ולנקות אותה כמו שמגיע לה?

פנו אלינו. המומחים שלנו יבצעו עבורכם את העבודה כמו שרק הם יודעים לעשות. תוך זמן קצר תחזרו ליהנות מספה נקייה וריחנית שתיראה ממש כמו חדשה!

כי ניקיון שנעשה עם כל הלב, מתוך תודעת שירות, לצד עבודה מקצועית של צוות הכי מיומן בארץ, הוא ניקיון שבהחלט מוכיח את עצמו.

כי 'כרישים בניקיון' הם פרופסורים לספות!

סוגי ספות –סוגי בדים

כרישים בניקיון מנקים את כל סוגי הספות , ניקוי ספות בד, ניקוי ספות ריש , ספות יחיד , ספות מתקפלות , ספות מתפרקות , 2+3, שאזלונג , ספות דו , ניקוי ספות תלת , ניקוי ספות שישה מושבים, ניקוי ספות מבד, ניקוי ספות מעור
המומחים שלנו למודי ניסיון העוברים הכשרה לזיהוי בדים וכן התאמה של מוצרי הניקיון לסוג הבד , כרישים בניקיון גם מתמחה בכל סוגי הבדים , בד רחיץ , אימפלה , זוהרית (ויסקוזה ), עור , בד דמוי עור , קטיפה.

חברת הכרישים, עושה שימוש בטכנולוגיית קיטור מיוחדת, אשר גם מתיזה מים וגם מבצעת שאיבה במקביל. הטכנולוגיה החדשנית מותאמת לניקוי של כל סוגי הספות, המזרונים והשטיחים והיא אף יודעת לזהות, באלו אזורים להשקיע מאמצים גדולים יותר, על מנת להשיג את התוצאה הרצויה.
אז במקום להחליף את הספה או להסתובב מוטרדת בידיעה שהספה לא מספיק נקייה, את מוזמנת ליצור קשר עם חברת "כרישים בניקיון" ולאפשר ליהנות מספה רעננה, ריחנית ונקייה, בסיום העבודה.

איך מנקים ?

כרישים בניקיון רוכשת ומשתמשת בציוד הכי מתקדם המיובא מצרפת .
שיטת העבודה שלנו היא הזרקה ויניקה , המכונה בעצם מזריקה חומר לתוך סיבי הבד המפרק את הלכלוך ויונקת את התמיסה בחזרה למכונה .
ישנו גם שימוש במעט מים , לאחר השאיבה הספה נשארת מעט לחה וישנו פרק זמן קצר שנדרש ליבוש סופי של הספות

חברת כרישים בניקיון מבצעת ניקוי ספות בכל אזורי הארץ.

ניקוי ספות – כרישים בניקיון